czwartek, 4 września 2014

LBA

Hej kochani :) Dzisiejszy post wyjątkowo będzie poświęcony mnie, więc będziecie się mogli o mnie czegoś dowiedzie ;)
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award! Jestem wielce uradowana takim zaszczytem, którego prawdę powiedziawszy się niespodziwewałam.
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Każdy nominowany musi odpowiedzieć na jedenaście pytań od blogera, przez którego został nominowany. Uwaga! Większość, które nominuję, wybrałam z rozmysłem, naprawdę na tę nominację zasługują. I apel do niektórych z ich autorów: Weźcie się w garść, bo nie mogę się doczekać nowych postów. Słowa te kieruję do kilku blogerek, które od początku wakacji dodały jeden, może dwa posty.
Nominację otrzymałam od Julii Kordiak.
Pytania od Julki:


1. Dlaczego blogujesz?
Chcę pomagać ludziom.
2. O czym marzysz?
Hmm... Trudno sprecyzować... Może po prostu o szczęściu?
Są różne ideały szczęścia. Ja chciałabym mieć obok siebie 
drugą osobę (jakiegoś przystojniaka, bo moi kochani BFF już przy
mnie są), kogoś, na kogo zawsze będę mogła liczyć, a kto mnie nie zawiedzie. 
Marzę również o wydaniu własnej książki. I przede wszystkim o tym,
by móc pomagać innym zawsze i wszędzie :) 
3. Co daje Ci blogowanie?
Nie nudzę się :) I mogę przekazywać innym swoją opinię na dany temat. 
4. Jakie są Twoje pasje?
Oj, dużo tego :) Uwielbiam czytać i pisać (zarówno prozę,
 jak i poezję), piszę nawet swoją powieść fantasty.
 Kocham muzykę, tańczę, śpiewam, słucham, gram na instrumentach. 
Z resztą ogólnie sztukę. Rysuję, maluję, wyszywam, fotografuję ;)
Interesuję się średniowieczem, wielbię ideały rycerskie,
 broń średniowieczną, magię... Czytuję też kryminały
 i w ogóle jestem uzależniona od książek... I to chyba tyle :)
5. Co Cię najbardziej denerwuje?
Ludzie :): Brak szacunku do innych, do samych siebie, do przyrody, nauczycieli,  zwierząt.
Ludzie, którzy przez zazdrość niszczą życie innym. 
Ci, którzy są zarozumiali, chamscy. Nic nowego :)
6. Jaki jest Twój ulubiony zespół/muzyk?
Czerwone Gitary <3
Blue Cafe :)
Humko Deewana & Kar Geye ;)
Tałi
Bob One
Słucham też innych, ale ci są najlepsi :)
7. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham kawałków, które wpadną mi w ucho :P
8. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Nawet mam swojego Najlepszego przyjaciela :)
9. Co chiałabyś/chiałbyś robić w przyszłości?
Chcę być psychologiem, albo nauczycielką języka polskiego... Ewentualnie psychiatrą :) 
Pisarką i muzykiem już jestem :)
10. Za czym najbardziej tęsknisz?
Za szczęściem i miłością.
11. Czego najbardziej pragniesz?
Szczęścia :)

Nominuję:
http://zagubiona-wslowach.blogspot.com/
http://pannapasiut-pictures.blogspot.com
http://nakioo.blogspot.com
http://ewa-kusio.blogspot.com
http://bailarina-de-color.blogspot.com
myyseelf.blogspot.com
z-kobiecej-strony.blogspot.com
packofblueberry.blogspot.com
sjpw-pisarka.blogspot.com
jjustyys.blogspot.com
http://o-r-o.blogspot.com

Moje pytania:
1. Czym się interesujesz?
2. Jakie jest Twoje największe marzenie?
3. Co sądzisz o aborcji?
4. Dlaczego ludzie według Ciebie ranią się wzajemnie?
5. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
6. Jakie książki lubisz najbardziej?
7. Dlaczego blogujesz?
8. Co cenisz bardziej: miłość czy przyjaźń?
9. Masz prawdziwych przyjaciół?
10. Czy kiedykolwiek zawiodłeś się na kimś?
11. Masz jakieś fobie?