czwartek, 11 września 2014

Libster Blog Award

Nie wierzę w to, co się dzieje! :) Otrzymałam kolejną nominację do LBA, tym razem od Klaudii Mordarskiej. Bardzo się z tej nominacji cieszę i serdecznie dziękuję. O tym, czym jest LBA możecie przeczytać w poście niżej, nie będę się powtarzać. A więc do dzieła :)

Pytania od Klaudii:
1. Wiążesz przyszłość ze swoją pasją? 
Tak. Będę psychologiem dorabiającym sobie jako pisarka :) Albo nauczycielką...


2. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnej książce, to jaki byłby twój wybór i dlaczego? 

Boże... Trudniejszych pytań się nie dało? Wszystkie są świetne (no prawie).


3. Książka vs jej ekranizacja?

Książka. Ekranizacja ewentualnie potem, z czystej ciekawości. Zawsze można skrytykować treść odbiegającą od książki, albo wręcz przeciwnie :)


4.Jak długo blogujesz?

Od niedzieli, 20 IV 2014 piszę tego bloga ;) Pisałam wcześniej innego, ale nie pamiętam od kiedy :P


5. Jaki jest twoja ulubiona postać książkowa?

Dużo ich... Harry Potter; Alea, Córka Ziemi; Arya Stark; 


6. Co sprawia ,że czujesz się szczęśliwa?

Przyjaciele, rodzina, bliscy memu sercu, uszczęśliwianie innych, muzyka, książki...


7. Jakie są twoje marzenia?

Powtórzę się :) Powtórzę się :) Trudno sprecyzować... Może po prostu o szczęściu?
Są różne ideały szczęścia. Ja chciałabym mieć obok siebie 
drugą osobę (jakiegoś przystojniaka, bo moi kochani BFF już przy
mnie są), kogoś, na kogo zawsze będę mogła liczyć, a kto mnie nie zawiedzie. 
Marzę również o wydaniu własnej książki. I przede wszystkim o tym, by móc pomagać innym zawsze i wszędzie :) 

8. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
Zaczęłam trochę z nudów, trochę z ciekawości :) Pisałam pamiętnik na blog.pl ale ta witryna zaczęła mnie wkurzać, na blogu nie miałam o czym pisać, więc go usunęłam i zaczęłam tego :)



9. Ulubiona piosenka?

Najukochańsza, to "Płoną góry, płoną lasy" Czerwonych Gitar, ale jest też kilka innych :)


10. Co cię motywuje do pisania?

Czytelnicy. Czasem mam takie przygnębiające myśli i chcę to wszystko rzucić w cholerę, bo i tak nikt mnie nie czyta, ale czytam komentarze, patrzę na liczby wyświetleń czy obserwatorów, które ciągle rosną i w tym właśnie jest moja motywacja. Ktoś jednak odwiedza mojego bloga i piszę choćby dla tej jednej osoby, która we mnie wierzy, komentuje nie po to, by zareklamować swojego bloga, ale naprawdę interesuje się tym co piszę.
Kochani, jesteście moją motywacją i piszę tylko dla Was i tylko dzięki Wam. Nie opuszczajcie mnie, ale bądźcie, komentujcie, podawajcie tematy i wierzcie we mnie, proszę, bo to Wy jesteście moją siła. Dziękuję, że jesteście.


11. Masz swojego fikcyjnego męża (albo mężów)?

Aż tak to nie. W bohaterach nie szukam potencjalnych partnerów, ale przyjaciół i wzorów :)

Pytania ode mnie:
1. Na co zwracasz szczególną uwagę na innych blogach?
2. Jakiej muzyki słuchasz?
3. Ulubiony przedmiot w szkole?
4. Dlaczego postanowiłaś/łeś pisać bloga? 
5. Od kiedy go prowadzisz?
6. Jakie znaczenie ma dla was otoczenie, jeśli chodzi o waszą blogową twórczość? Odbiorcy, przyjaciele, czytelnicy?
7. Twój ulubiony aktor?
8. Co jest najlepsze w Twoim życiu?
9. Jaki dziś masz humor?
10. Masz przyjaciół?11. Kim jesteś?


Nominuję: